Volgers

woensdag 19 november 2014

Hieperdepiep

Zo hier dan eindelijk een berichtje van mij heb 3 dagen met migraine op bed gelegen.
Ben er nu voor het eerst weer uit maar heb nog maar een akelig hoofd bahbah.
Het was wel even geleden dat ik het had gehad dus hoop dat ik er nu weer even vanaf ben.
Morgen ga ik weer werken ben benieuwd hoe het gaat.
Dan nu even over de kaart deze had ik al in de zomervakantie gemaakt maar had ik nog niet op mijn blog gezet.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties.
Ga nu weer snel stoppen want achter de pc vind mij hoofd nog niet echt fijn.
Liefs Pia

5 opmerkingen:

Renate zei

Oej, jeetje. Dat is bepaald geen pretje. Gelukkig gaat het weer wat beter. Je kaartje is erg leuk geworden. Lekker vrolijk zo met de heldere kleuren.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt! Enig!
GerJanne

jolanda zei

mooi

Misseke zei

Prachtig kaartje had je gemaakt Pia - supermooi gedaan.
Vervelend dat je weer last had van migraine, beterschap!
Groetjes,
Misseke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk en kleurrijk kaartje Pia. Sterkte met je migraine...
lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...