Volgers

woensdag 28 januari 2015

Kleurenkaartenteam Fuschsia - donker blauw

Zo en daar is dan al de laatste woensdag van januari.
Ik had me voorgenomen om meer berichten op mijn blog te gaan zetten maar helaas heeft het nog niet zo mogen zijn.
Ten eerste is een paar weken geleden een neef van mij overleden die maagkanker had.
Verder nu ik nu alweer voor de 2de keer ziek te jaar niet ziek genoeg om thuis te blijven maar eigenlijk ook niet goed genoeg om te gaan werken.
Ik ben verder ook nog vorige week donderdag jarig geweest wat we het weekend hebben gevierd.
Gelukkig heb ik ook nog afgelopen weekend een kaart kunnen maken voor vandaag.
Hij is wel simpel maar ik vond hem toch wel geslaagd en jullie?
De kleuren van vandaag zijn trouwens gekozen door Rosina.
Ik hoop snel weer een nieuw bericht te kunnen plaatsen en jullie reacties weer te kunnen lezen.
Iedereen een fijne woensdag en tot blogs!
Pia

Ps de foto is met de lamp aan gemaakt dus de kleuren komen misschien niet helemaal tot hun recht.

23 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuk kaartje met de negen vakjes Pia.

Groetjes Diny

Margo zei

Hoi Pia,
erg leuke kaart, gecondoleerd met je neef !
Jij hebt het jaar niet al te best ingezet lees ik, maar dan kan het enkel maar beter gaan vanaf nu he ?
Liefs
Margo

Ellen zei

Simpele kaarten zijn vaak de leukste! Jij hebt het druk gehad de afgelopen tijd, met leuke maar vooral ook met minder leuke dingen. Sterkte!

Mariken zei

Heel mooi kaartje, tof, al die vakjes!

Claudia Rogier zei

Hoi Diny,

Je kaartje is heel leuk.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi dat je kaart gelukt is. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Uit eigen ervaring weet ik dat het NIET simpel is om alles goed op een rijtje te krijgen, zelfs stippen hebben strepen . . . Leuke kaart

Anneke zei

leuke kaart!
Groetjes Anneke

corryskaart zei

hoi pia
ziet er wel erg leuk uit met die gestempelde tekst, dus geslaagd
grt corry

Rosina zei

Je kaartje is weer een toppertje Pia heel leuk zo met die vierkantjes....en heel vervelend dat je je niet lekker voelt...doe het maar lekker rustig aan hoor....
en ook nog GEFELICITEERD met je verjaardag vorige week...

groetjes Rosina

Ans S. zei

Heel leuk je vakjeskaart.
Nog gefeliciteerd met verjaardag en beterschap.

Groetjes Ans

Jantine zei

Ik vind m erg leuk, bijzindere kleurtjes voor een kerstkaart, apart!
Ik heb ook meegedaan, ook al sta ik helaas niet op Martinas lijstje :-(
Kom je ook kijken?
Groetjes
Jantine

Sientje zei

Je kaartje is leuk geworden zo.

Rianne Timmers zei

Heel leuk kaartje en mooie kleuren

GerJanne zei

Mooi kaartje hoor Pia. En er is veel gebeurd bij jou in korte tijd. Sterkte ook nu je je neef moet missen!
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

deze is mooi en leuk ! geslaagd hoor
sterkte verder
Fijn dat je weer van de partij bent deze maand, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij...
Grjts, Martina
x

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuke en aparte kaart heb je gemaakt.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Nancy zei

Hey Pia,

Je kunt blijkbaar niet vroeg genoeg beginnen aan kerstkaarten. Wel helemaal anders in deze kleuren, maar toch geslaagd...
Ik postte mijn kaart net met een dagje vertraging...
Ook aan jou veel beterschap!

Liefs,
Nancy

franicsa zei

Leuke kaart en al een kerstkaart dus je bent al voorbereid voor volgend jaar .. hi
Verder wens ik je spoedig herstel en sterke met je verlies .
Groetjes,
Francisca

Renate zei

Het is niet altijd nodig om héél veel op je kaart te verwerken. Je kaartje is erg leuk geworden.
Heel veel beterschap.

-xies- Renate.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuk kaartje Pia!! Knap gedaan in de moeilijke kleuren!
Lieve groetjes, Yvonne

Misseke zei

Een pracht van een kaart Pia, supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Nelly zei

2 Dagen later met reageren . Maar je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt voor het KKT.

Groetjes Nelly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...