Volgers

woensdag 25 februari 2015

Kleurenkaartenteam donker blauw en kraft

Goedemorgen medebloggers,

Jeetje alweer twee maanden om van 2015 wat gaat de tijd toch hard.
Het is vandaag de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam.
De kleuren voor vandaag zijn donker blauw en kraft deze zijn gekozen door Colien.
Helaas heb ik deze maand geen tijd gehad om een kaart te maken voor het kleurenkaartenteam door ziekte.
Ik ben 14 dagen thuis geweest vanwege een longontsteking nu ben ik weer wel aan het werk maar echt goed gaat het helaas nog niet.
Daarom heb ik voor vandaag een kaart uit de oude doos gepakt.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik hoop volgende maand weer van de party te zijn met een kaart volgens de kleuren van het kleurenkaartenteam.
Vandaag zal ik zeker een kijkje komen nemen bij jullie.
Prettige woensdag en tot de volgende keer!

Liefs Pia

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Beterschap en sportief dat je wat van je laat horen. groetjes, Nelleke

Karin zei

Hoi Pia, lang geleden! Leuk kaartje en ook veel beterschap gewenst!
Groetjes, Karin

Margo zei

Prachtige kaart hoor Pia !
Hopelijk ben je snel weer helemaal beter !
Liefs
Margo

Diny zei

Ach Pia....wat vervelend allemaal. toch wel leuk dat je een mooi kaartje laat zien vandaag....heel veel beterschap.

Groetjes Diny

Rosina zei

Fijn je hier weer eens te zien Pia....dat was al een tijdje geleden....wat vervelend dat je longontsteking heb gehad...doe maar voorzichtig aan hoor....
Je kaartje is weer super leuk...

groetjes Rosina

Jantine zei

Grappig kaartje, ook al is jet miet inde kleuren :-)
Groetjes
Jantine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...