Volgers

zondag 8 maart 2015

Thinking of you

Zo wat een heerlijk weer zeg het is gewoon in 1 keer lente alleen weer wat minder voor de hooikoorts maar had gelukkig alles al in huis.
Het gaat gelukkig al een heel stuk beter met mij alleen mij ribben blijven maar zeer/vervelend doen maar de huisarts zei dat dit ook heel lang kan duren dus gaan we met de medicijnen hiervoor maar gewoon door.
Ik wilde vandaag een kaartje maken voor mij blog maar door het mooie weer is hier helaas niet van gekomen.
Dus dan ook vandaag een kaartje uit de oude doos.
Iedereen geniet nog van het weer en tot snel!
Liefs Pia

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart Pia !
Veel beterschap en hier ook last van hooikoorts maar nu gelukkig nog niet !
Groetjes
Margo

Jantine zei

Vervelend dat je nog last hebt van de naweeën van je longontsteking. Hopelijk voel je je snel weer fit.
Mooi kaartje gemaakt!
Groetjes
Jantine

Misseke zei

Een pracht van een kaart Pia.
Hopelijk gauw weer helemaal beter!
Groetjes,
Misseke

martina's kaartjes zei

ziet er erg uit ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Rosina zei

Ondanks dat het er eentje uit de oude doos ik ...is het een super leuke Pia....En gelijk heb je hoor ...genieten van het moooie weer als je de kans krijg ...


groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...