Volgers

woensdag 29 april 2015

Kleurenkaartenteam wit - turquoise

Goedemorgen allemaal,

Zo daar ben ik weer na enkele keren afwezig te zijn geweest.
Wat gaat een maand toch snel zeg is het zo meteen alweer mei.
De kleuren voor vandaag zijn wit - turquoise en zijn gekozen door Jantine.
Dacht dat wordt een makkie met deze kleurencombi maar dat viel uit eindelijk nog best wel tegen.
Ik heb er voor gekozen om een CD te borduren ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Vandaag kom ik vast en zeker ook een kijkje bij jullie nemen.
Iedereen een fijne dag!
Liefs Pia

P.s. ik hoop dat de foto een beetje duidelijk is i.v.m. het spiegelen van CD was het moeilijk om er een foto van te maken.

13 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje PPia...prachtig borduurtje op de CD....srankelend mooi!!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Pia, dit is wel heel bijzonder zeg! Ik heb wel eens kaartjes met een CD gezien, maar nog nooit een geborduurde. Hoe krijg je die gaatjes er dan in?
Heel origineel en goed te zien hoor!
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

erg leuk met die CD erop en je prachtige borduur
groetjes corry

martina's kaartjes zei

Hoi Pia,
ik denk dat je vergeten bent op te geven bij mij, want ik vind nergens een berichtje van je... ik zet je alsnog mee in de lijst als je dat goed vindt ?
Een heel erg leuk kaartje, veel geduldwerk, niet voor mij dus...
fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
nog een fijne dag en tot de volgende,
grtjs, Martina
x

Diny zei

Wat een prachtig kaartje is dit Pia....leuke kleurtjes he!
Groetjes Diny

Misseke zei

Schitterend kaartje Pia, supermooi!
Groetjes,
Misseke

Ans S. zei

Prachtige kaart, heel mooi dat borduurwerk op de CD.

Groetjes Ans

Annigide zei

Origineel,een geborduurde cd. Wel heel mooi met het turquoise garen erop.
groetjes Angelique

Sarah zei

Leuk gedaan ! Hoe maakte je die gaatjes ?
Ik ga je gelijk volgen. Liefs ☆ Sarah ☆

Jantine zei

Heel mooie kaart, wat bijzonder om op een cd te borduren!

Helaas ben ik vergeten me aan te melden bij Martina, ik had nog wel de kleuren gekozen :-)

Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Origineel idee, steeks ook mooi af met dat zilverkleur. groetjes, Nelleke

Rianne Timmers zei

zo dat valt niet mee borduren op een cd wat origineel is dat super.
Rianne

Renate zei

Jeetje, dat lijkt me wel een hele klus om een cd te borduren. Het geeft wel een super mooi resultaat.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...