Volgers

zondag 5 april 2015

Prettige paasdagen!

Wat een lekker weer is het vandaag zeg vanmorgen lekker bij mij ouders wezen ontbijten.
We hebben daar de auto laten staan en zijn lopend naar huis gegaan.
Vanavond gaan we namelijk nog bij mij ouders dineren ben benieuwd wat we krijgen......
Vandaag heb ik ook nog lekker een kaart zitten maken.
En zie hier het resultaat moest er echt weer even inkomen was al zo langgeleden.
Oja dan toch nog even over de gezondheid ik ben afgelopen donderdag nog naar de dokter geweest en het blijkt dat ik weer een virus te pakken heb.
Hij zei dat het over 14 dagen weg moest zijn als dat niet zo was moest ik terugkomen.
Iedereen nog een hele fijne en gezellige pasen en tot de volgende keer!
Liefs Pia

2 opmerkingen:

Misseke zei

Een pracht van een kaart Pia, supermooi.
Wat loop je toch te sukkelen met je gezondheid Pia, heel veel beterschap en 't mag nu wel eens stoppen en daar duimen ook voor ;).
Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Je kaartje is heel mooi hoor Pia, je bent het echt nog niet verleerd zo te zien...
En wat leuk dat je vanavond lekker aan de dis kan aanschuiven bij je ouders..heel gezellig!!!
beterschap met het virus...heel vervelend is dat....

groetjes
Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...