Volgers

dinsdag 5 mei 2015

Sweetie

Goedemiddag,

Alweer een vakantieweek om maar we hebben er nog 1 te gaan.
Vorige week zijn we van donderdag tot en met zaterdag naar een hotel in Almen geweest heerlijk was dat.
Alleen toen we hier net waren kregen we nog een slecht bericht.
Een oom van mij heeft asbestkanker en heeft hooguit nog maar een jaar te leven.
Dit trek ik mij extra aan omdat zijn dochter mij vriendin en nicht was zij is een aantal jaren geleden ook aan kanker overleden.
Nu gaan we nog regelmatig op bezoek bij haar broer dus mijn neef.
onder dit bericht laat ik nog wat foto's zien van onze paar dagen weg.
De kaart bovenaan dit bericht heb ik gisteren gemaakt voor nichtje zij houd nl. heel erg van roze.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Pia xxx

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
leuk als je zo kan genieten van even weg zijn!! en je kaart is zeker heel sweet!!
groetjes corry

Rosina zei

Je kaartje is heel leuk Pia....mooi in die roze kleurtjes...en wat een mooie foto's van je vakantie....vooral de onderste ziet er niet slecht uit.....Ik ben namelijk een echte snoeperd...
.
Ook nog heel veel sterkte met de ziekte van je oom....heel naar voor je....

groetjes Rosina

Diny zei

Wat een lief kaartje heb je voor je nicht gemaakt Pia.
En jullie hotel zag er netjes uit....was het gezellig?
Ik wens je heel veel sterkte.....het slechte nieuws wat je kreeg bij thuiskomst moetje toch ook weer verwerken.
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een akelig bericht over je oom!
Sterkte voor jullie!
Mooie kaart voor je nichtje!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hoi Pia,
je kaart ziet er top uit. Heel mooi in roze en zo'n leuk bingokaart!
De foto's van jullie weekend weg zijn mooi!!
Naar van je oom. Sterkte!!
Lieve groetjes,
GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...