Volgers

woensdag 24 juni 2015

Kleurenkaartenteam rood - grijs

Lieve allemaal,

En weer de laatste woensdag van de maand je denkt ik heb een hele maand om de kaart te maken en voor je het weet is het weer zo ver.
De kleuren voor vandaag zijn gekozen door Ans. S. en zij heeft gekozen voor de kleurencombi rood - grijs.
Ik heb zelfs twee kaarten gemaakt deze keer met mallen van Marianne Design.
En welke vinden jullie het leukst?
Vandaag is het een spannende dag bij ons want Patrick moet op sollicitatie gesprek om 10 uur duimen jullie mee?
Hij zit inmiddels alweer meer dan een jaar thuis.
Ben ook weer erg benieuwd naar jullie creaties dus tot straks!

Liefs Pia

24 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

natuurlijk gaan we duimen (als ik ze vrij heb tenminste hahahaha), hopelijk op succes.
hele leuke kaartjes zijn het geworden, de eerste is echt wel grappig met die schort
bedankt voor je deelname ! Fijn dat je er weer bij was,
hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
grtjs,martina
x

Sarah zei

Ik vind de bovenste heel leuk ! Ik duim mee !
Liefs ☆ Sarah ☆

Ans S. zei

Twee mooie kaartjes, de bovenste vind ik het leukst.

Groetjes Ans

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een leuke kaarten, mijn voorkeur gaat ook naar de eerste, echt super!

Succes voor de sollicitant!!

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Mooie kaartjes, de schort vind ik wel de leukste!
Succes met de sollicitatie!
groetjes, nancy

GerJanne zei

Oh wat spannend voor jullie! Ik hoop dat het positief is voor Patrick. Zo lang thuis zitten is niet fijn.
Je kaartjes zijn heel erg leuk. Ik vind die met het schortje het leukste!
Groetjes,
GerJanne

chantal zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Te laat om te duimen, maar hopelijk is hij aangenomen
liefs chantal

corryskaart zei

hoi pia
vind ze allebei erg leuk maar de bovenste net iets leuker/mooier!!
groetjes corry

Ellen zei

Wow, je hebt zelfs twee kaarten gemaakt! Ik vind de bovenste het leukst. Das een gezellige kookkaart :)

Yvonne van Bruggen zei

Hoop dat het goed is afgelopen Pia! Leuke kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes, Yvonne

Erica ♥ zei


Goed gelukt je kaartjes, mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Colien zei

Mooie kaarten, vooral de bovenste vind ik erg gaaf! Succes voor je man met de sollicitatie!
grtz.Colien

Diny zei

Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste kaart Pia...heel erg leuk gedaan!
Ik hoop voor je man dat het goed is gegaan.
Groetjes Diny

Marfien zei

Ze zijn allebei leuk maar gewoon voor verschillende mensen! Iemand die een hekel aan koken heeft stuur je de onderste kaart . . .

Mariken zei

Wat een leuke kaarten, die met die schort is gaaf! En nu maar hopen voor je zoon!

Misseke zei

2 superleuke kaartjes zijn het geworden Pia - supermooi gedaan.
Ik duim ook mee!

Groetjes,
Misseke

Myriam W. zei

Leuke kaarten, vooral die met het ovenschortje is mooi!

Hilde Suykerbuyk zei

Superkaartjes, Pia, ik vind de bovenste ook het leukst!
gr. Hilde

Ilse zei

Heel leuke kaarten, de bovenste is ook mijn favoriet!
Groetjes
Ilse

Nelleke zei

Leuke kaarten, de eerste is mijn favoriet. En is het goed gegaan met het solliciteren? groetjes, Nelleke

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Pia....ik zou niet kunnen kiezen ....vind ze allebei schitterend....
hopelijk is het sollicitatie gesprek gunstig verlopen...

groetjes Rosina

Jantine zei

Heel leuke kaartjes, vooral die met het schortje.
Ik hoop dat het sollicitatiegesprek goed verlopen is!
Groetjes
Jantine

franicsa zei

Hoo alle twee geslaagd mijn voorkeur gaat naar het schortje ...maar dat zal komen omdat ik een Kok ben . Hi ,hi
Groetjes, Francisca

Annigide zei

Ik ben nog even een kkt rondje aan het maken, ook ik vind het eerste kaartje het leukst. Zo leuk dat schort en het werkt goed in deze kleuren. Ik hoop dat het gesprek van je man goed verlopen is.
groetje Angelique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...