Volgers

woensdag 22 juli 2015

Hartelijk gefeliciteerd

Zo en toen was het alweer woensdag dus boodschappen doen gelukkig niet veel meer want eind volgende week gaan we op vakantie.
Voor we op vakantie gaan hebben we eerst nog een feest want mijn oom en tante zijn 50 jaar getrouwd + mijn tante is 80 geworden.
Dit is volgende week donderdag we gaan dan varen in de biesbosch en diner aan boord heb er al zin in.
Voor vandaag heb ik een kaart uit de wel bekende oude doos en wat vinden jullie ervan?

Liefs Pia

3 opmerkingen:

Jantine zei

Heel erg gezellig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes
Jantine

Mieke zei

Wat een lief kaartje, mooi!

lenywim35 zei

Ik lees, dat je volgende week op vakantie gaat.
Gek he? We zijn 3 maanden weggeweest, maar het trekt bij ons nu al weer.
Die vrijheid en hartelijkheid op een camping is zo anders, dan thuis.
Gelukkig is Nel vandaag een paar uur geweest. Was heel gezellig.
Maar vooruit ik heb nu weeer de blogsters , die je beter kan volgen dan op de caamping.
Je had een mooi kaartje gisteren. Ik wens je een fijne vakantie. Geniet er van.
gr leny w

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...