Volgers

zaterdag 13 februari 2016

Eindelijk weer eens een berichtje

Zo na lange tijd van afwezigheid door verschillende oorzaken dan eindelijke weer eens een berichtje.
Ik heb het bloggen wel gemist en hoop nu eindelijk weer hier meer tijd aan te kunnen besteden.
Het belangrijkste eigenlijk wat in mij periode van afwezigheid is gebeurd is dat mijn man weer een baan heeft!!!!
Gelukkig bevalt de baan hem goed en ik hoop dat hij daar nog heel lang kan werken tot oktober heeft hij in elk geval weer wat.
Voor vandaag heb ik een vintage kaart die ik al enige tijd geleden gemaakt heb.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties en tot snel!

liefs Pia

4 opmerkingen:

Misseke zei

Welkom terug!
Een pracht van een kaart heb je gemaakt Pia - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Ans S. zei

Welkom terug, Pia.
Prachtige kaart met een schattig plaatje.

Groetjes Ans
















p

GerJanne zei

Wat een geweldig nieuws dat Patrick een baan heeft! Gefeliciteerd! Sjonge, dat is fijn!
Je kaartje is ook weer erg leuk. Als je eenmaal de blogs weer bekijkt krijg je ook weer zin om te knutselen!
Groetjes,
GerJanne

Jantine zei

Mooi Pia, en fijn om je weer te "zien" hier!
Groetjes
Jantine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...