Volgers

dinsdag 1 maart 2016

Hello

Hallo lieve bloggers,

Wat is het toch leuk om weer terug te zijn in blogland en al de vertrouwende gezichten weer te zien.
De kaart die ik nu met jullie wil delen heb ik afgelopen weekend gemaakt.
Het afdrukje wat ik heb gebruikt is van mo manning.
Gaan jullie trouwens donderdag voor mij duimen want dan moet ik naar de tandarts toe en hier heb ik best wel een angst voor en als het dan weer achter de rug is denk ik heb ik me nu hier weer zo druk om gemaakt.
Maarja je kan het maar hebben.
Iedereen nog een fijne avond!

6 opmerkingen:

GerJanne zei

ha die Pia,
je kaartje is lief zeg! Mooi zachte kleuren heb je gekzoen.
Enne....tuurlijk wil ik voor je duimen, maar duim jij dan voor mij? Ik moet donderdag namelijk ook naar de tandarts!
GerJane

Nancy zei

Hey Pia,

Welkom terug! We hebben je bij het KKT ook wel gemist...
Ik heb je in elk geval terug gevonden, hopelijk vind je zelf ook de tijd om bij ons langs te komen...

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Wat een lief kaartje, Pia! De afbeeldingen van Mo Manning vind ik altijd zo leuk. Je hebt er iets moois mee gemaakt!
Groetjes,
Jantine
En sterkte bij de tandarts

Diny zei

Wat een mooi kaartje Pia.....leuk afdrukje!
Groetjes en sterkte bij de tandarts,
Diny

Misseke zei

Dat ziet er prachtig uit Pia - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Sarah zei

Lief kaartje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...