Volgers

woensdag 30 maart 2016

Kleurenkaartenteam limoen - bruin

De laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Marfien bruin bij het limoen dat van vorige maand overbleef.
Voor mij is het alweer even geleden dat ik mee heb gedaan aan het KKT maar ben blij dat ik er deze maand weer bij kan zijn.
Ik was vol goede moed begonnen aan een borduurkaart maar door het overlijden van de oma van mijn man is hij helaas niet af.
Wil jullie vandaag toch al wel laten zien waar ik mee bezig ben en als hij af is zal ik hem nogmaals op mijn blog zetten.
ben benieuwd wat voor moois en creatiefs ik vandaag allemaal te zien krijg op jullie blogs.

Liefs Pia xxx

18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dat heb je mooi geklaard ! wat een geduldwerkje, is niet aan mij besteed =)
fijn dat je weer meedoet met het kkt,
grtjs,martina
x

Ellen zei

Om te beginnen natuurlijk gecondoleerd. Hetbis altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen. Je borduursels zien er prachtig uit. Dat gaat vast een mooie kaart worden.

Colien zei

Snap dat andere dingen dan belangrijker zijn dan je kaartje, gecondoleerd! Wel knap borduurwerk, dat doe ik je niet na.

Marfien zei

Gecondoleerd en sterkte voor de komende tijd. De kaart komt nog wel, het begin ziet er in elk geval veelbelovend uit

Nancy zei

Hey Pia,

Het is dan ook een heel werkje om zo'n kaart te borduren, neem ik aan.
We zien ze nog wel een keer verschijnen...
Veel sterkte met het overlijden van de oma.

Liefs,
Nancy

Marijke zei

In de eerste plaatst natuurlijk gecondoleerd. Er zijn nu eenmaal van die dingen die voor alles gaan. Je begin is al mooi gelukt van je kaart en we zullen vast het eindresultaat nog een keertje zien toch? Sterkte komende tijd en groetjes Marijke.

lenywim35 zei

Leuk die borduurwerkjes in de KKT kleuren. Gaaf gedaan. En dat het niet helemaal af is, dat is niet erg toch. Je hebt wel wat anders aan je hoofd gehad. Veel sterkte nog.
grts leny w

Ans S. zei

Mooi borduurwerk, dat gaat vast een prachtige kaart worden.
Gecondoleerd en sterkte.

Groetjes Ans

Jantine zei

Gecondoleerd!
Leuk zo'n sneakpeak van je kaart in wording, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Goed van je dat je toch even iets laat zien. We komen toch langs he?? EN dat wordt vast een heel mooie kaart!
Nog gecondoleerd met het overlijden van de oma van je man.
Groetjes,
GerJanne

Mariken zei

Gecondoleerd Pia!
Wat een prachtig borduurwerk, echt een kunstwerkje, superknap!!

Diny zei

Je hebt al een mooi begin gemaakt Pia....en hij zal heus nog wel een keertje afkomen! Nog gecondoleerd en heel veel sterkte,
Diny

Nancy Soetaert zei

Familie gaat natuurlijk voor op kaartjes!
Je hebt wel een hele mooie start gemaakt!
groetjes, nancy

chantal zei

Mijn deelneming voor jou en je familie.
Wat een huzarenklus Ben Je aan het maken. Borderen, daar heb Ik echt het geduld niet voor.
Het is al mooi wat Je Laat zien.
Nog veel borduur plezier Chantal

franicsa zei

Het ziet er al leuk uit .
Kan begrijpen dat het niet is gelukt om het af te werekn .
Veel sterkte voor jou en je familie
Groetjes,
Francisca

Margreet zei

Gecondoleerd.
Je borduurtje ziet er veelbelovend uit....ben benieuwd naar de kaart als hij af is.
xxx Margreet

Sarah zei

Veel sterkte voor je, ik hoop dat het borduren je de tijd geeft om alles een plekje te geven. Naaien is voor mij altijd een moment om te bezinnen.
Liefs Sarah

Nelleke zei

Wat je laat zien is mooi, succes met het afmaken. groetjes, Nelleke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...