Volgers

dinsdag 9 augustus 2016

Vakantie

Goedenavond allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij ik vind het dit jaar erg moeilijk om iedere een berichtje te plaatsen.
Waarom hier kan ik geen antwoord op geven.
Ik ben nu inmiddels aan de derde week van mijn vakantie bezig en kan nu eindelijk weer eens bloggen.
Vandaag heb ik mijn hobbykamer opgeruimd wat een heerlijk gevoel geeft dat zeg.
Verder heb ik vanmorgen deze kaart afgemaakt ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Fijne avond!
Pia

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Pia....en het bloggen staat bij een heleboel op een laag pitje hoor!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Nou, dit is wel een heel gaaf dameskaartje Pia. Blij dat je hem laat zien hoor. Ik vind hem top. Mooie kleuren en leuk met die knopen.
Geniet nog maar even van de vakantie. Opruimen kan inderdaad een heel fijn gevoel geven.
Groetjes,
GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...