Volgers

zaterdag 7 januari 2017

Haven't seen you online lately

Goedemiddag medebloggers,

Wat een weer is het toch vandaag hè we zouden eerst gaan uiteten omdat het mijn ouders trouwdag is vandaag maar we het toch maar even verplaatst naar 20 januari.
Kunnen we lekker binnen blijven en knutselen hier laat ik alvast een kaart zien die ik vandaag heb gemaakt.
Het stempeltje is van Mo Manning hier ben ik wel fan van altijd wel leuke afbeeldingen voor jong en oud.
Ik wens iedereen nog een fijne avond en moet je toch nog de weg op doe dan heel voorzichtig!

Liefs Pia

3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuk kaartje Pia.....mooie afbeelding!
Groetjes Diny

Ellen zei

Leuk gedaan Pia!
Gr Ellen

Erica ♥ zei


Heel mooi en vrolijk kaartje ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...