Volgers

zondag 7 mei 2017

Stampin Up

Beste medebloggers,

En dan zitten je 2 weken vakantie er weer op.
Ik had me zo voorgenomen om in deze 2 weken meer op mijn blog aanwezig te zijn maar het is helaas niet gelukt.
Dan nog net op het laatste moment toch een berichtje van mij kant.
Ik heb in de vakantie zeker wel kaartjes gemaakt alleen het kwam er niet van om deze op mijn blog te zetten.
Deze aankomende week ga ik daarom iedere dag een kaartje posten.
Hierbij de eerste een serie kaarten van Stampin Up.
Ben zoals altijd erg benieuwd naar jullie reacties.
Nog een fijne avond!

Liefs Pia

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, je hebt niet stil gezeten in de vakantie! Mooie serie! Ben nu al benieuwd naar de volgende kaartjes!
GerJanne

Jantine zei

Mooie serie kaartjes, Pia.
Wat gaat z'n vakantie toch altijd snel voorbij...
Groetjes,
Jantine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...